Cutie Pie
Lian and Keo were engaged since they were children because of a promise between their grandparents. As they grew up, Lian became a cold and serious businessman. On the other hand, Keo is a free-spirited university student who loves motorcycles and music. However, he hides his true identity behind the scenes to please Lian.