The tangled relationships within Easter and North’s friend group begin to stir once again. Typhoon reunites with his former next-door older brother, Tonfah, only to find that the secret they left behind still hurts. Even so, he’s willing to return to Tonfah’s life in any way he can. Daotok, the artistic boy who can speak to spirits, is reluctantly pulled by his neighbor Athit into searching for the soul of his late mother. Yet the more they chase after the dead, the more their living hearts fill with something new. Tiger, the lonely youngest son of a powerful family, meets classmate Duennao during football tryouts. Their first clash turns into warmth—one that makes Tiger want to cross the line from friendship into something more. Three pairs. Tears, goodbyes, and the fragile line between friends and something deeper—begin once more.