Naughty Babe
Thacha Wongtheerawit is engaged to Phayak Chatdecha Chen due to a business arrangement, but his engagement feels more like a nightmare than a romance. Left alone on the big day and during the preparations, Thacha is overwhelmed by the situation. Desperate, he flees to Switzerland, unaware that Hia Yi will chase him. After a car accident, Hia Yi loses his memory and accuses Thacha of rejecting their marriage. Thacha must now navigate the confusion and unravel the truth about their future together.