Life After Life
Meng You, a young spiritual official with the ability to shake mountains with her tears, accidentally set free Li Bugui before he drank the Carefree Soup. This action caused turmoil in Lingyuan and put Meng You's Granny in danger. To rectify her error and rescue Granny's life, Meng You volunteered to travel to Qingchuan to complete the task of giving Li Bugui the soup. However, upon arrival, Meng You found that Li Bugui had become Qingchuan's top assassin, possessing formidable martial arts skills. To approach Li Bugui and complete her mission, Meng You embarked on a tumultuous journey filled with persuasion and chaos.