With the first encounter being a war of words, the second encounter tugs each other's hearts. When Song Xingchen, a hot and casual woman with an attitude inside, meets with the ascetic cold-faced rescue captain Su Qingche, who has never been in love, the love story between this evenly matched couple is about to begin.