Cute Bodyguard
Cute Bodyguard tells the love story between Gu Rong, an arrogant and trouble-making rich second generation, and Su Jingjing, a strong girl who looks gentle and cute. Because of an accident, Su Jingjing becomes Gu Rong's bodyguard. Though they don't know each other before this accident, romantic love starts as they get involved in each other's life.