Please Love Me
Model Chen Yichuan and female president Mai Tong had a different kind of affection after a one-night relationship. Chen Yichuan wanted to pursue Mai Tong, but he never expected that Mai Tong would be very indifferent and kick him out of the house. Chen Yichuan didn't give up and decided to impress Mai Tong, deliberately approached Mai Tong and tried his best, but Mai Tong remained unmoved.