Here Is My Exclusive Indulge
Yun Xiangxiang, who is innocent and kind, was doted by her mother since she was a child, and lived a happy life. However, a series of accidents changed her life. Due to his stepfather Yun Yiming’s conspiracies, she almost got killed. Her mother, Ye Qing, was also at risk. In order to protect her mother, Yun Xiangxiang wanted to rise up in adversity. With the help of Fu Sihan, she fought against Yun Yiming and broke his plans for several times. Finally, this inexperienced girl turned into a brave woman, and gained a sweet relationship with Fu Sihan.