My Rich Little Brother
During her college years, Wei Yingying, a girl with low-income family background, encountered a little boy called Xin Zhengzheng who kept following her. Even though he had an appearance of an eight-year-old boy due to PTSD, he was already seventeen years old. Several years later, Xin Zhengzheng, unable to forget about Wei Yingying who had now graduated college and started working, looked for her and pursued her with every possible method. However, there were still many obstacles between them; their very different family background and the arranged marriage of Xin Zhengzheng. Would they ultimately become a couple and have a happy ending?