Be Passionately in Love(English Ver.)
In the cicada-filled summer in the rainy southern city of Qingyi, Xu Zhi, the "Ruijun Dark Horse," meets Chen Luzhou, the "Naked Score Topper." A misunderstanding kicks off the fiery romance between “Zhi” and “Poet Chen."