Fairy Charge Forward
The lucky and fortunate young master Xiao Ziqi from Yongzhou City, is unexpectedly kidnapped by Zheng Lipei, the unlucky leader of Changliu Mountain, and taken to her mountain stronghold as her "captive husband." What was originally a peaceful place, Changliu Mountain, transforms into a battleground between the rival states of Shao and Yong. The two adversaries, now entangled in a struggle for power, embark on a journey of adventurous love while defending their homeland.