Live or Love?
Rivals Fang Li and An Hang accidentally get trapped in a virtual world, becoming a married couple. With opposing system missions, they must defeat each other to return to reality. As they battle it out, they start to fall for each other. Can they rewrite the system's rules and find a way out?