The Dawn to the Night
Hua Zhaoyang of the Human Moon Sect has spent five hundred years in seclusion, breaking through to the Heavenly Realm and defeating his arch-nemesis, the Asura Ye Tian. To truly become a Heavenly Being, Hua Zhaoyang must fulfill Ye Tian's last wish: to save and prevent him from becoming an Asura. Hua Zhaoyang seals his spirit into a jade and begins a cycle of reincarnation to find Ye Tian's past life, eliminate his malevolence, and awaken him.