B.Friend Series (Uncut Ver.)
After losing her parents, "Lalin" must stay strong to run the family business. At her resort, she meets "Dawhan", a girl with amnesia, and reunites with "Lan", so longtime . In Khao Yai, their growing closeness sparks unspoken feelings and an undeniable bond.