To Love, To Heal
A story about a corporate executive who gets acquainted with a kendo coach and resorts to different ways to get close to her, silently protecting her as she slowly walks out from a painful past. Xiao Shui Guang has become depressed after the death of her boyfriend. Because of an accident, she meets one of her student's older brother. He is Zhang Zheng Lan, the CEO of a gaming company. Zheng Lan recognizes Shui Guang as the woman who gave him the inspiration to get into gaming and he starts to actively pursue her. He says, "You protect your secret, I will protect you." Just as they get closer to each other, Jiang Yu Ru returns from abroad and has her sights set on Zheng Lan. Luo Zhi also comes into the picture and opens up to Shui Guang.