Pacarku Jinny
Lila, puteri kerajaan Jin, melarikan diri ke Bumi bersama pembantunya, Krissy, untuk melarikan diri dari perkahwinan yang diatur. Malangnya, dia menyebabkan kemalangan dan gelang ajaibnya tertanam di dada Andra. Untuk terus hidup dan kembali ke dunia Jin, Lila mesti mendapatkan semula gelangnya dalam masa 100 hari. Namun, kehidupan di Bumi sangat rumit, Lila jatuh cinta dengan Andra dan terperangkap dalam cinta segi tiga dengan Nicholas dan Mandy. Mampukah dia kembali ke dunia Jin, atau perasaan yang tumbuh merubah segalanya?