My Lecturer My Husband S2
Kejayaan dengan musim 1, bersambung ke musim 2. Ceritanya tentang kehidupan keluarga mereka selepas berkahwin. Inggit dan Arya, mesti berdepan dengan realiti kehidupan berumah tangga bukan mudah, penuh konflik, rumit dan lucu. Bekas teman wanita Arya, Karin berasal dari luar negara. Manakala Inggit pula mesti menutup buku berkenaan hubungannya dengan Tristan. Seberapa kuat cinta mereka dapat menahan godaan masa lalu masing-masing?