Dikta & Hukum
Dilantik daripada benang viral di media sosial dan novel terlaris. Kisahnya bermula dengan seorang wanita bernama Nadhira. Dia baru sahaja menamatkan pengajian dalam bidang undang-undang. Namun lama sebelum dia jatuh cinta dengan undang-undang, dia sudah pun jatuh cinta dengan lelaki bernama Dikta yang memperkenalkan undang-undang itu kepadanya. Ini kisah Nadhira, Dikta dan undang-undang.