Echo of Her Voice
The young ruler Yun Mu (played by Wei Zheming) is known for his love of music, but no one knows that he has an shocking secret. When he goes to Yun Yao to recruit a musician, he accidentally discovers that she means something to him because of a song by Su Ruofei (played by Xu Jiaqi), the owner of the Green Light Music Workshop. So he planned to entice her to do his private musician, unaware of the fate of the two had since long ago because of a magical light tightly entangled them together.