Blind Murder
Gu Bei is a blind beggar. He encounters a massacre on the road. In order to repay the kindness of Lan Qiuyao, the daughter of a wealthy family, he begins to explore the truth behind the tragedy, but he is killed by the real murderer Nan Zhulang. Lan Qiuyao's tragic death ignites the flame that has been dormant in Gu Bei's heart for a long time, and he once again becomes the killing god "Ye Bu Shou" in the Shura field. With his chivalrous heart and courage, he seeks justice for the people of Qingshi Town and the thirty members of the Lan family who died tragically.