Tang Sect Douluo Legend
In a bid to cultivate an unmatched divine technique and bring order to a fractured world, Patriarch Tang Yuansheng orders his third disciple Tang Xin to recover the mythical Linglong Pearl through a covert operation. Yet the meticulously laid scheme collapses when the Saintess of the Heavenly Maiden Sect intervenes, resulting in the merciless extermination of the Tang Clan. Now, as the sole survivor and final beacon of hope, Tang Huan stands entangled in a web of passion, hatred, and duty, forced to forge his destiny amid the ruins of all he once knew.