"Dragon Day, You're Dead"
The outstanding student Zhang Jingmei transferred to the top elite school - Bencheng College, but on the first day of entering the school, unfortunately encountered the "campus devil" Long Riyi. The two of them are in love each other in this contest of fighting and fighting. Their love affair has made a huge wave in the school, and the relationship between the dragon and the family has become subtle...