CHUANG Magazine Magazine
Welcome to “CHUANG Magazine”! This unique extension of “CHUANG ASIA S2” is crafted as a mock editorial office for the trainees. In each episode, 6-7 trainees are invited to join as intern reporters, embarking on exciting and demanding assignments. This spin-off highlights their dynamic energy, adventurous spirit, and distinct personalities, providing a rare peek into their charisma and uniqueness outside of their training and stage performances.