Rock&Roast S04
"Rock & Roast" Season Four is an original in-studio comedy talk show competition. Competitors from all walks of life give out a talk show of each episode's topic from various perspectives and create high-quality content professionally to deliver the value of "from work to life". Competitors who have been here before and who are new will compete for the annual "King of Rock & Roast" laurel.