Assassin Zhao Xiaoren from the Flash Sect was assigned to assassinate Junmo of Jasmine Manor. Disguising herself as a bride, she married Junmo, both concealing secrets. Through daily deceit, they developed feelings, only discovering Junmo was the exiled seventh prince. This revelation embroiled them in a murky struggle for succession, where love blossomed amid deadly confrontations. Together, they united to quell conspiracies.