An ordinary young man, Shi Lai, finds himself caught in an inexplicable fate with stones. Through three distinctly different romantic encounters, he suddenly experiences a turn of fortune, only to face a harsh setback… In the mysterious and unpredictable world of Gumie, a new adventure is waiting for him. How will this poor young man defy the odds and turn his life around to reach the pinnacle of success?