INTO MILES
The show invites INTO1 members to travel in small groups to three cities to learn traditional Chinese skills and experience ordinary lives with a number of intangible culture inheritors. During the process, they inject new vitality into the traditional culture in a more youthful form of artistic expression and collect inspiration from what they see and hear along the way and create musical works with local characteristics, which will be published along with the broadcast of the show.