This is a reasoning-oriented RPG reality show. In this show, the players, who are all entertainers, will live in the apartment for ten days and nights. They must take the tests of patience, intelligence and courage in order to find out the truth about the building and escape there. The whole show is adapted from ten serious cases full of ups and downs. Each reasoning result of the players will influence the following plot and all parts are interlocked.