Famous Gamers
Playing console type games has become a favorite thing of many people. What if the ones playing the game are famous artists, comedians, and vloggers, with unique challenges? The cuteness of their action is in Famous Gamers. In this event, they are invited to play console type games with challenges that will make you laugh out loud. For example, Edho Zell played the Just Dance game while wearing messaging sandals. Can you imagine how funny it is?