Drug Stamps
It tells the story of a smart and brave policeman Wu Xianjun, who successfully gained the trust of a chemically gifted drug lord, Hua Ge, by being calm and resolute. Undercover into its criminal group, the whole process of collecting evidence to master their research and production of trafficking in new drugs - "stamps" the whole process, and ultimately rely on his wit and to assist the police cooperation, successfully cracked the drug trafficking gang headed by Brother Hua story.