Successor
A struggling father, a hardworking mother, and a rundown yard. How did the Ma family get left behind on the road to success in Xihong City?! Their son, Ma Jiye, is their only hope for changing their fate. Little Ma is determined—he excels in school year after year, never spoiled, and with an iron will. But as he grows older, he begins to notice that the people around him are becoming more and more strange...