In The Name of Loyalty
A master assassin, Cheng Ge, disguises himself as a humble robe attendant to Emperor Shi Yu to carry out his deadliest mission. But as he becomes entangled in the lethal power struggles of the court and its buried secrets from the past, his simple plan unravels. Now, the hunter trapped in his own game must make the ultimate choice: to strike or to protect?