Yummy Yummy Yummy
The story follows the Shen family, who accidentally arrive in Yong'an City and encounter Lin Yan, a royal official. This chance meeting leads them on an extraordinary journey filled with culinary delights, local traditions, and an unconventional love story. But what twists and turns await them in this remarkable adventure?