Tang Yang and Jiang Shi Yan were high school classmates and are close friends for ten years. After finishing school, they both passionately pursued careers in bank credit review and new media communication. Tang Yang helped the families of military martyrs start businesses in her small loan job. Jiang Shi Yan, inspired by their perseverance, made a documentary about their stories, which gained widespread attention.
Throughout this journey, the trust and understanding they developed since their teenage years endured various challenges and blossomed into a sincere and beautiful love. They went from being classmates and friends to becoming partners, building a family, and facing life together.