Thunder Rescue
Cheng Kai embarks on a desperate quest to find his missing wife in the war-torn Sachel region, only to be captured in a black market boxing venue. To find his wife, he trades his freedom to accept a mission from General Tute. In the process, he becomes entangled in the massacre and conspiracy orchestrated by the terrorist Lyot. Cheng Kai ultimately rescues innocent civilians and leaves with the girl, Mila. Starting with the "search for wife" clue, the plot uncovers the terrorist conspiracy and brutal rule in the Sachel region, showcasing a tension-filled rescue operation and human struggle, and portraying the protagonist’s hardcore rescue story as he seeks the truth and his wife's whereabouts in dire circumstances.