The Black Building
A film crew arrives at a cursed, abandoned villa to shoot a movie titled Blood Curse. As required by the plot, they hold a Ouija board ceremony at midnight. Afterward, everyone who participated in the ritual begins to die in bizarre and tragic ways, one after another. The female lead, Ouyang Xiaotong, who possesses the supernatural ability to see ghosts, sees a real one. Someone in the crew suspects they have angered the Ouija board and are now cursed, and everyone begins to fall into a state of terror.