Er-Lang God of the New Legend of Deification
This paper tells the story of Yang Jian, in order to save Yao Ji, her mother who suffered in Taoshan, worshiped under the door of Yuding Man, and finally subdued the immortals beast to get the artifact. After subduing the villain, the world was stable, the final disaster was quelled, the family was reunited, and Yang Jian finally became a generation of gods of war.