After being framed and tortured to death, Zhang Wange miraculously wakes up three years in the past. Armed with memories of her past life, she gets close to police captain Lu Ye, whose prophetic dreams offer eerie guidance, to uncover the truth. As the mist of illusions clears, Lu Ye surrenders to the devastating truth. When a bullet pierces two hearts in a dream, one remains trapped in the past while the other leaps toward the future...