The Silent Wife (English Ver.)
The amnesiac CEO, Shen Chiyan, mistakes his mute wife, Song Qinian, for a secretary and even uses her as a backup blood donor for his ‘first love.’ Unable to speak, Song Qinian tries to help Shen Chiyan recover his memory but fails. The awakened ‘first love’ schemes to destroy Song Qinian’s family. Faced with a broken love and the loss of her loved ones, the mute wife shockingly finds her voice!