Revenge of the Best Actress
Best Actress Shen Wanyi caught her fiancé Lu Mingyu and her friend Ji Yao having an affair and was killed in a car accident engineered by the two. When Shen Wanyi woke up again, she found herself back in time before the accident. She joined hands with the best actor Gu Yanjue and embarked on the road to revenge, making the cheating couple pay the price they deserved and gaining genuine affection in return.