Xiangbei Regret
Freelance photographer Mo Xiangbei unexpectedly gets pregnant while her childhood boyfriend, Mu Yinan, is focused on his career. As tensions rise over his frequent absences and an actress's advances, Mo becomes increasingly suspicious. After the loss of her mother and miscarriage, she breaks down and leaves Mu, starting a new life in Dali with a small shop called "Regret Inn," seeking self-redemption.