In this tale, there was a mythical Jade is said to cure all illnesses but carries a deadly curse that only the heart’s blood of a woman from the Ruan family can lift. To break his fate of dying before 30, Gu Suizhi devises a plan to make the orphaned Ruan Shu fall in love with him. As they struggle between love and redemption, they unknowingly awaken a past-life grudge...