Tong Yuxin has a magical necklace that makes people fall in love with her for an hour. Her accidental kiss with Tang Yutong causes the necklace to be transferred. Deprived of magic, the original Tong Yuxin is revealed, and she is eager to knock down Tang Yutong to get back the necklace. A romantic education about love and music unfolds from here, and a misplaced first love story also emerges.