The relationship between Wang Heng and Liu He deepens significantly. From Chang'an to Yuzhang, from the imperial court to the common folk, the two grow continuously as they confront external threats and investigate internal conspiracies. Faced with the hardships of the people, local entrenched issues, and behind-the-scenes schemes, they mature together, showcasing a moving friendship and a profound sense of patriotism and duty...