Voyage to Haihun (Thai. Ver.)
Wang Heng, a frustrated young man, accidentally travels back to the Western Han Dynasty. There, he encounters De Jiu, a female swordsman who strongly resembles his ex-girlfriend, and forms a deep friendship with Liu He, an outgoing man. Determined to team up and challenge history, the trio tries to rewrite Liu He’s fate—he was once a short-lived emperor who only reigned for 27 days. Together, they embark on a bold, cross-temporal adventure to defy destiny...