Falling for My Nemesis
After Olivia embarrasses Dylan, the powerful heir of a wealthy family, she has been bullied relentlessly by his followers, until Dylan suddenly steps in to protect her at her birthday party. When they’re later trapped together and Dylan admits his actions were a warped attempt to get her attention, their relationship becomes complicated, and Olivia begins to feel unexpectedly drawn to him.