Alpha, Please Mark Me
"I will get my mate back and drive out his shameless ex-wife!"Isabella Cross replaces her sister to marry the strongest werewolf, Hunter. Hunter not only has a bad attitude but also keeps a mistress named Alice in the mansion, which angers Isabella.Hunter’s successive acts of protection and the revelation of his past softened Isabella’s attitude towards him. However, Isabella notices a strange, hooded woman who seems odd to her. She finds Hunter’s supposedly dead ex-wife mysteriously back from the grave!