Master Go’s Sinful Secret Wife(Korean Ver.)
Gu Tingchen hurt her again and again because of Han Chuyun, his white moonlight. She realized long ago that loving him was a mistake, and loving the world with him was an even bigger mistake. She gambled three years of her life on an unknown future.