Kiss Me, My Fated Alpha
Allison’s one-night stand turned out to be her ruthless CEO, Alpha Edward. She could have gone from a helpless she-wolf to the most noble Luna of the pack. But her best friend Nina ruined everything by joining forces with a foreign enemy.