Li Xifeng, who enters the palace to avenge her father, is unexpectedly chosen to be sent to the Turkic as a princess for a political marriage, in order to gather military intelligence. Li Xifeng initially plans to use the power of Khan Jilie to seek revenge, but she discovers that Jilie's motive for seeking marriage is to gain leverage over the Emperor of Tang Dynasty, who holds her elder brother as a hostage. Behind Jilie's seemingly pleasing gestures, he intends to exploit her princess identity for espionage, but he discovers that Li Xifeng is not the real princess. As their mutual resentment turns into love, they go through numerous obstacles and eventually find the happiness they sought.